Jump to content

Zergyu

VIP
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Zergyu last won the day on December 25 2020

Zergyu had the most liked content!

Community Reputation

46 Excellent

3 Followers

About Zergyu

  • Birthday 07/18/1992

Recent Profile Visitors

128 profile views
  1. Cum no? @ k3nNnz0r dai /take drugs?
  2. Draga Mosule, De Craciun pentru server mi-as dori sa fie 100/100 online, sa ramana constant si sa marim usor, usor numarul de sloturi. De asemenea as dori sa vii cu cat mai multe sisteme noi si promovari ca sa fim intr-o continua crestere. Pentru cele doua conturi ale mele, pentru ca am fost cuminte si cu minte , as dori ca Zergyu sa primeasca level 15 sa poata intra in Hitman, iar pentru Jordan_Belfort, fiind activ de cativa ani buni si el, fara a face probleme, ba chiar s-a dovedit de ajutor in departamente, as vrea sa fie bagat in National Guard, locul unde a fost si acesta cativa ani buni. Promite ca va respecta in continuare legile statului San Andreas, va apara cetatenii si va restabili linistea de odinioara. In cazul in care nu se va deschide inca National Guard, accepta si o invitatie in Police Departament si pe urma cand va recruta armata, ar vrea un transfer pentru ca el se pricepe bine la pilotatul de avioane si elicoptere militare. La multi ani, Craciun fericit si multa sanatate tuturor jucatorilor comunitatii! #MosCraciunCaNuAvemEmojiCuEl
  3. Nu zice. @ Anulot esti prin zona?
  4. Audi, da nu vedi ca ii strigat. @ Biuta ce faci soare?
  5. Haaa? Caldabos? Carnat? Insist @ Sarbu !?
  6. Nu are timp bro. @ velasQuez esti pe felie?
  7. Degeaba, Zergyu e cu Hydra. @ Serban vii cu mine dupa wanted?
  8. @ k3nNnz0r cum merge LS PD car?
  9. Zergyu

    Cateva sugestii

    Salutari, 1.Facand cateva misiuni (/missions), am observat ca daca mori intr-o misiune, iti ramane CP activ, iar daca nu dai /killcp nu poti reintra din nou in misiuni, ceea ce este enervat la un moment dat daca misiunea este grea si incerci de mai multe ori sa o faci, drept urmare, cand mori la o misiune, ideal ar fi sa iti dispara si CP. 2.Cand ai un CP activ, iar tu dai /find sau cauti o locatie pe GPS, inainte de a-ti modifica locatia CP, sa iti apara un ChatBox care sa te intrebe daca esti sigur ca vrei sa faci aceasta actiune. De multe ori esti prea prins in joc si iti apare un eveniment "Cine scrie primul textul de la casa ID" dai /findhouse sa vezi daca este langa tine si iti poti anula din gresala tot progresul facut la o misiune/quest. 3.A. Ar fi ideal daca s-ar adauga /undocheckpoint (/undocp) ca sa revii la vechiul CP si sa-ti ramana procesul salvat daca era un quest sau o misiune. 3.B. SAU la misiuni, questuri, samd, ce nu tin de comanda /find & /gps, sa iti apara cu alte tipuri de CP (asa cum apar la questul de Iarna) pentru a nu mai avea probleme de mai sus - asta cred ca ar fi cel mai util daca s-ar baga. 4.Pe viitor, la questurile mari (cum este cel de Iarna), ar fi ideal sa se salveze procesul facut la fiecare etapa finalizata, pentru ca se intampla sa iei crash sau sa mori, iar questul tau este anulat si daca esti spre sfarsitului lui, nu mai iti arde de el. Eu m-am gandit ca atunci cand mergi din nou la quest (in cazul in care ti-a iesit din joc sau ai murit) sa dai comanda de a incepe questul, dar sa iti apara doua variante: 1.Reluare de la ultimul progres facut; 2.Incepe questul din nou (poate vrei sa il faci din nou impreuna cu cineva). 5.JobParty - la joburi sa poti intra intr-un /party cu jucatorii care mai fac acel job si sa se primeasca intre 10-30% mai multi bani (in functie de numarul de jucatori din party - 2 jucatori -10%, 3-5 jucatori - 20%, 6-10 jucatori - 25%, 11+ jucatori - 30%). Daca cineva este in urma cu 3 ture fata de penultimul jucator activ din party, va primi uninvite automat din party (asa evitam conturile care ar sta degeaba), si va fi nevoit sa reintre din nou in party printr-un /inviteparty sau /requestparty (inviteparty si requestparty va fi disponibil o data la 3 minute pentru tot acelasi jucator, respectiv tot aceleasi party). Comenzi: /inviteparty - inviti jucatorii in party - vor avea acces toti jucatorii din party /acceptparty - accepti party /cancelparty - nu accepti party /requestparty - ceri party - unul din jucatorii din party iti va da /acceptparty ID sau /cancelparty ID /quitparty - iesi din party /uninviteparty - scoti un jucator din party - va avea acces doar liderul party-ului /changeleaderparty - schimbi liderul party-ului /party - vezi cine este in acel party Daca liderul party-ului iese din joc, lider va fi primul jucator intrat in party. Acest JobParty ar mari activitatea la joburi, respectiv a serverului, iar activitatea la joburi nu ar fi monotona (mai ales ca acum avem si VC). 6.Ar fi super ca LUNAR sa se schimbe recompensele (sau sa se adauge un bonus mai consistent) la joburi si sa fie avantajat pe rand, fiecare job. Acum, aproape toata lumea face /fish (este cel mai rentabil job pana iti faci niste banuti (cel putin la inceput). iar dupa ce ai niste $, nu mai o arzi pe la joburi, sau cel putin nu te apuci de altul cand ai reusit sa ai aici un skill mare). Stiu ca este Jobul Zilei, dar avand skill 5 la fish, va garantez ca nu o sa renunt la el pentru a face curier cu skill 1 + un bonus, insa cand "Jobul Lunii" este pus in practica, au jucatorii timp sa faca skill + li se merita, iar monotonia tot aceluiasi job dispare cat de cat. Si da, am inteles ca sunt echilibrate joburile, dar de ce sa fac jobul de curier, care imi ia mult mai mult timp sa ajung la un skill mare pentru ca sa castig mai bine bani ca la fish cu acelasi skill, cand pot sa fac skill la fish, mai rapid si sa incasez mai multi bani (chiar daca este doar de inceput, dar la inceput am nevoie cel mai mult de bani ca sa ma dezvolt, si probabil, cum spuneam, nu o sa mai fac job apoi) decat unul care a ales jobul mentionat anterior + daca iau crash, nu ma apuca dracusorii ca am stat 10 minute la o cursa si nu am apucat sa iau leafa. 7.Readaugarea recompenselor pentru sugestiile bune (asa vor fi motivati sa vina cu idei noi care vor ajuta serverul) si a bugurilor raportate (aici si recompense mari, in functie de gravitate - decat sa abuzeze 10 si sa strice economia sau altceva, mai bine sa ia unu o recompensa babana daca raporteaza problema si aia e, iar asa diminuam si banurile pentru abuzuri).
  10. @ Edwoard nu am uitat de tema noua!!!
  11. Felicitari! @ Biuta lasa Simsu si hai pe samp!
  12. Doarme acum. @ G25 curg banutii?
×
×
  • Create New...